Nucia poleca – spokojna plaża nad Zalewem Zegrzyńskim

Za oknem żar leje się z nieba, Panciowie mówią, że to upał i lepiej nie siedzieć na słońcu. A skoro oni tak mówią, to tak musi być 😉 Ok 17 Pancio sięgnął po plecak i już wszystko było jasne 🙂 Pancio ma taki plecak, który zabiera na nasze wspólne wypady, więc ja, jak przystało na psa dwójki psychologów, jestem już tak uwarunkowana, że na widok tego plecaka skaczę z radości pod drzwiami 🙂

Dzisiaj wybraliśmy się do miejsca, które ja już dobrze znam, ale chyba nigdy mi się nie znudzi. Jest to plaża nad Zalewem Zegrzyńskim, plaża oddalona od tłumów, dlatego można tam się wybrać nawet z psem (zresztą zawsze kiedy tam jeżdżę, jest nas spora grupa;)) Plaża ta znajduje się przy Centrum Rekreacyjnym Promenada (Białobrzegi, ul. Spacerowa). Jest tam duży, bezpłatny parking, a Panowie ochroniarze jeszcze nigdy nie powiedzieli ani słowa na to, że tam wchodzą psy (zresztą to centrum chwali się, że jest rodzinne, a więc chyba i dla psów;))

Zaletą tego miejsca jest przede wszystkim duży teren. Jest tam kąpielisko, plaża, bar, wypożyczalnia rowerów wodnych. Na skraju, nieco z boku jest taka mała plażyczka, na której bardzo często spotkać można psy. I właśnie tam dzisiaj byłam popływać 🙂 Wyszalałam się razem z pewnym przystojniakiem cane corso, a potem poszłam z Panciami na polanę, która jest cześcią tego centrum. Tam biegałam razem z Pancią, grałam z nią w piłkę, a potem padłam jak trup 🙂 Oczywiście zabranie torebek na kupki jest obowiązkowe, ale to już chyba „oczywista oczywistość” 🙂

10 Comments

  1. niestety byliśmy dzisiaj tam z psami, niemiły pan nas nie wpuścił bo psy nie miały kagańców, wszędzie pustka, a on żądał kagańców! Poszliśmy dookoła ośrodka i dotarliśmy do plaż. Było super, psy zmęczone śpią 🙂

  2. Ale ludzie sa zawistni. zawsze napisza cos tylko po to aby dokopac innym. Ja mam psa ktory kocha wode i caly tydz nad morzem musialam wysluchiwac przytykow ludzi ktorzy potem zostawiali w piasku pety, papierki, butelki. ale pies to zmora i najlepiej uspic ?

Skomentuj

