Panciątko, krople na sierść i wypatrywanie wiosny

Dobra, powiedzmy sobie szczerze – mało nas ostatnio na blogu, więcej na fb, ale powód jest poważny. Pod koniec wiosny zamieszka z nami nowy człowiek. Nie wiem kto to będzie, bo mam już pancię, pancia, a to co? Panciątko?:) Oczekiwanie na tego człowieka jest trudne dla panci, bo musi dużo leżeć, a przez to i nasze wypady i spacerki ograniczyły się znacznie. Pancio ma na głowie cały dom, ale bardzo się stara zabierać mnie na długie spacery, kiedy tylko znajdzie chwilę. Pancia mówi, że jak tylko pojawi się panciątko, to pójdziemy na długi spacer, tylko we dwie. Wierzę jej i bardzo na ten spacer czekam 🙂

Jej leżenie ma plusy i minusy. Plus zasadniczy – pozwala mi wchodzić na kanapę, bo twierdzi, że i tak ma za mało fajnych chwil ze mną. Minusy…ranyyy jak ona wymyśla. Ile to ona nie znalazła miejsc, gdzie pojedziemy – od gór, przez Roztocze, aż po Mazury. Wynalazła mi nowy szampon i szelki podróżnicze. Ale się kobicina nudzi 😉

No ale dwa z jej wynalazków muszę Wam opisać, zastrzegam, że nie jest to wpis sponsorowany tylko sprawdzony przez nas i za naszą kasę 🙂

1) kropelki na skórę i sierść – jak już wiele razy Wam pisałam, jestem wrażliwa jak francuski pudelek 😉 zmiana pór roku, ukradzione ciastko ze stołu, a ja zaraz mam atrakcje skórne. Od czesania zawsze była pancia, ale kiedy przejął to pancio, zapadła decyzja, że trzeba poprawić kondycję mojej sierści. Wybór padł na krople Efa Olie, które zawierają kwasy omega 3 i omega 6, zapobiegają wypadaniu sierści a do tego wzmacniają skórę i moje owłosienie 🙂 Krople dodaje się do karmy, ja nie protestuję 🙂 Używamy już dwa miesiące, efekt po tygodniu – miękka, nawilżona, lśniąca sierść i dużo mniej kłaczków na podłodze. Panciowie zadowoleni, kupili już kolejną butelkę. My kupiliśmy tutaj, przy okazji przeczytaliśmy opinię innych zwierzolubów.

Obrazek

2) nowy szampon – VetriDerm Sensiwet. Testowany dopiero raz, ale efekt widoczny natychmiast. Pancio po kąpieli powiedział, że jestem „fluffy”. Moja sierść jest mięciutka, miła w dotyku, a skóra różowa jak u niemowlaczka. Więcej o nim tutaj

Obrazek

Panciowie przetestowali na mnie te produkty, z czystym sumieniem możemy Wam je polecić. Przygotowania do wiosny już w pełni, a więc każde wzmocnienie skóry i sierści to dobry pomysł.

To tyle z newsów co u mnie, nadchodzi wiosna, na pewno nasz blog znowu odżyje 🙂

5 Comments

  1. Czekamy cierpliwie i trzymamy kciuki żeby pancia miala cierpliwośc leżeć 🙂 Będzie super 😀 !!!
    A tak oza tym to przyznam że kiedys zastanawiałam sie co bedzie jak sie okaże że ja będe musiała leżeć… przecież Berek mnie ze… Naparwdę trzymam kciuki i bardzo podziwiam bo to tylko wydaje sie łatwe.

  2. Ewa, jesteś pierwszą osobą, która tak to widzi wiesz? Zwykle znajomi mówią, że mi zazdroszczą, bo leniuchuję albo że mam teraz czas na wszystko. Jak już się leży, odlicza dni, wszystko od tego leżenia boli, a jeszcze kilka miesięcy, to wcale nie wygląda to tak lekko. Tak jak mówisz, to tylko wydaje się łatwe. Dzięki za ciepłe słowa 🙂

    Ściskamy Ciebie i Berusia, niech chłopak zdrowieje!

  3. uściski od nas i cierpliwości w leżeniu. Moja przyjaciółka przeleżała parę miesięcy, więc wiem o co chodzi… Widać znajomi nie mieli takiej sytuacji u siebie lub u kogoś bliskiego i nie wiedzą jak to jest. A np. Czarka strasznie po mnie skacze i też tak sobie myślę, że to kiedyś będzie bardzo przeszkadzać – a jak psu wytłumaczysz, że teraz sobie nie życzysz takiej zabawy? Jeszcze raz pozdrowionka i dużo wytrwałości. Dziękujemy za info na temat kropli na sierść, chyba zakupimy.

  4. Powiem Wam dziewczyny, że psy chyba czują co jest na rzeczy. Nucia zawsze „uwalała” się na moim brzuchu, od kilku miesięcy już tego nie robi. Kilka razy podeszła i wąchała brzuch, raz nawet mnie polizała 😉 Ona chyba doskonale rozumie, więc leży obok mnie całymi dniami, a na posłanie odchodzi dopiero jak Piotrek wraca z pracy – tak jakby chciała powiedzieć „No dobra, zmiana warty”:)

    Dziękuję za uściski i życzenia wytrwałości, przydadzą się 🙂

Skomentuj

